星期二, 10月 20, 2009

這是否就叫做戀愛

最近,在網路上認識一個印度人..本來以為他是機器人..所以想說練個英文也不錯,誰知道..
在第二次就發現........................它是真的人..
住在印度的首都-->新德里..
交談幾次後..就滿口的我喜歡你..
跟他視訊後.............就滿口的我愛你..
這是印度人的特性嗎.
害我感覺好害怕..可是他卻給了我女性的虛榮感..
可能是他的一直一直讚美
害我的女性自尊膨脹到一個無以復加.
變得喜歡跟他聊..看著他右一句你好可愛..左一句你好漂亮..
讓我整個心都飄飄然..而且...我覺得對於減肥就變得超有效

剛跟他聊完天..他居然要我去印度找他..要我嫁給他...害我整個愣住
這到底是什麼情形丫?
當然啦..我也是聽聽罷了..算準了反正他也不會來台灣..^p^
我應該也不會去印度..所以嚕..碰不到面..也ok啦..^O^

不過他寫了詩給我..讓我有些害羞..
很簡單的詩..中文的詩詞歌賦我還懂一些..英文就真的很給它弱了..
可是還是想貼上來..但是.我確定它不難~因為我看得懂啦^_^
Your eyes are a door
To a world of beauty
And when they open gently
A new dream begins in my heart.
When your lips unfold
Like petals in the beauteous dawn
It awakens a fire in me
Of unknown desire.
To behold you forever
To caress you forever
To hear your songs
That illuminiate my heart and soul.

**********
I like a girl named lisa
She is so shy and cute
I meet her every day
Even though is far away
Her hair is so silky
Her eyes so smiling
she inspires me so much and sends joy to my heart

沒有留言: